No wiec witam wszystkich bardzo goroca jakeis 5 minut temu dosatem maila o stworzeniu forum no wiec sie zainteresowalem i bah... zarejestrowalem Jestem amatorem graficznym, tworze jak naraize tylko w Photoshopie (7,0 CE), mam zamiar nauczyc sie czegos w macromedia i mam nadzieje ze to forum mi w tym pomoze Ogolnie to czasem tworze layauty na stronki www, czasem porpostu od tak jakies dziwactwa, a najczesciej obrabiam fotki, bo moja pasja to fotografia Na imie mam Grzesiek, mam 17 lat, i oprucz fotografii i grafiki komputerowej czasem lubie cos narysowac
to narazie tyle, ma nadzieje ze na forum bedzie naprawe przyjemnie i ze mnie duzo nauczy
jasne ze bede aktywny jak mi sie podoba jakeis forum zagaldam codzinnie, oprucz tego sam prowadzilem kilak for wiec wiez ze aktywnosc jest najwazniejsze (no i oczywiscie kultura osobista, stosowanie sie do regulaminu etc. )
sylwu$ hehe no to sie skumplujemy ja narazie tez nei mam sprzetu.. WOOGLE!!! robie fotki telefonem Oo (SE K750i 2.0mpx) ale po wakacjach jak cos zarobie mam zamiar kupic jakas fajna lustrzanke cyfrowa, planuje na na wydac okolo 3000zl wiec mam andzieje ze bedzie to udany zakup, narazie upatrzylem sobie Canon EOS 350D + EF-S 18-55 II, ew z innym obiektywem
bombqa, , ja tez robie na komorce [LG kG 220, chyba tak xD] mam zamiar sobie kupic, jakis sprzet, niewazne jaki, byleby cyfrowka, niewazne ile bedzie mial bajerow, byleby uchwycic odpowiedni moment ;]
hehe no tez fakt ;] zwykla cyfrowka tez mozna zrobic niezle foty, ale ja porpostu czyje ze nie to tak ciagnie ze zwykly sprzed za mna nie nadarzy bardzo chcialbym porobic fotki macro, a zwykla cyfrowka na to nie pozwoli... wiem bo probowalem, a mam pare wizji macro
sylwu$, hehe no o utalentowaniu u mnei nie mozna mowic, ale czasem mam fajne pomysly
Walach, a nie jestem ? udzielam sie jak anrazei jeszcze zadnych tutkow, artykulow itp. ale jak cos wiem staram sie pomuc, a narazie najwiecej pewnie to sie bede uczyl z tego forum