Jak zaczac swoja przygode z grafika? Jak wy zaczynaliscie swoja? Poprzez wzorowanie sie na tutkach, a moze inaczej? Wyrazcie swoje zdanie na ten temat wlasnie w tym temacie. Ja dopiero zaczynam zdobywac wiedze na temat grafy i wiem, ze nawet Wy, starzy wyjadacze mieliscie swoje trudne poczatki. Wiem, ze to wcale nie jest latwiejsze niz te wszystkie kody, klamry itp. ale w koncu trzeba jakos zaczac. No, to co? Jakies porady? Sugestie?
Wysłany: 2009-11-22, 18:36
Nie jestem jakims extra pro grafikiem wiec nie wiem czy sie powinienem wypowiadac ale sadze ze rok to juz nie takie poczatki chyba ^^
Otoz Ja zaczynalem od sygnaturek i tutoriali... duuzo tutoriali staralem sie je laczyc (co duzo daje) itp, potem gdy juz zaczolem ogarniac troche podgladywalem prace innych i staralem sie conieco podlapac (bo to jeszcze nie czas na wyrabianie stylu)
Nastepnie wziolem sie za inne kategorie grafiki...
Wysłany: 2009-11-22, 20:28
Zacznijmy od tego ze poczatki sa najgorsze i troche na sile sie czyta te tuty itp... potem to juz nie bedzie przymus tylko sposob na zycie... nie bedziesz sie uwazal za grafika tylko za artyste wyrobisz sobie wlasny styl i bedziesz szukal kreatywnosci po katach.
Na poczatek to wiadomo tuty kiedy tylko masz wolny czas... taka rada, nie rob za ch** niczego na sile, jesli Cie to nie kreci to po prostu daj sobie spokoj
Zacznijmy od tego ze poczatki sa najgorsze i troche na sile sie czyta te tuty itp... potem to juz nie bedzie przymus tylko sposob na zycie... nie bedziesz sie uwazal za grafika tylko za artyste wyrobisz sobie wlasny styl i bedziesz szukal kreatywnosci po katach.
Na poczatek to wiadomo tuty kiedy tylko masz wolny czas... taka rada, nie rob za ch** niczego na sile, jesli Cie to nie kreci to po prostu daj sobie spokoj