Poprzedni temat «» Następny temat
Wasze poczatki
Autor Wiadomość
AdameQ_Tr 
User

Wysłany: 2009-11-22, 18:19   Wasze poczatki

Jak zaczac swoja przygode z grafika? Jak wy zaczynaliscie swoja? Poprzez wzorowanie sie na tutkach, a moze inaczej? Wyrazcie swoje zdanie na ten temat wlasnie w tym temacie. Ja dopiero zaczynam zdobywac wiedze na temat grafy i wiem, ze nawet Wy, starzy wyjadacze mieliscie swoje trudne poczatki. Wiem, ze to wcale nie jest latwiejsze niz te wszystkie kody, klamry itp. ale w koncu trzeba jakos zaczac. No, to co? Jakies porady? Sugestie?

Kazu 
Moderator

Wysłany: 2009-11-22, 18:36   

Nie jestem jakims extra pro grafikiem wiec nie wiem czy sie powinienem wypowiadac ale sadze ze rok to juz nie takie poczatki chyba ^^

Otoz Ja zaczynalem od sygnaturek i tutoriali... duuzo tutoriali staralem sie je laczyc (co duzo daje) itp, potem gdy juz zaczolem ogarniac troche podgladywalem prace innych i staralem sie conieco podlapac (bo to jeszcze nie czas na wyrabianie stylu)
Nastepnie wziolem sie za inne kategorie grafiki... ;)

Mariusz10 
User

Wysłany: 2009-11-22, 19:27   

rok to powinienes wiedziec i umiec bardzo duzo i to tylko praktykowac, ja naucyzlem sie szybko na tutkach, a PSa mam od okolo niecalego roku xD

Kazu 
Moderator

Wysłany: 2009-11-22, 19:34   

No moze siedze troche wiecej niz rok potrafie tworzyc webdesign, tagi, 3D, digital painting, fotomanipulacje itp ;)

Mariusz10 napisał/a:
ok to powinienes wiedziec i umiec bardzo duzo i to tylko praktykowac

To zabrzmialo jakbys mnie znal dwa dni :)

AdameQ_Tr 
User

Wysłany: 2009-11-22, 20:19   

Ile czasu dziennie mniej/wiecej poswiecaliscie grafice? :?

Kazu 
Moderator

Wysłany: 2009-11-22, 20:28   

Zacznijmy od tego ze poczatki sa najgorsze i troche na sile sie czyta te tuty itp... potem to juz nie bedzie przymus tylko sposob na zycie... nie bedziesz sie uwazal za grafika tylko za artyste wyrobisz sobie wlasny styl i bedziesz szukal kreatywnosci po katach.