Ano - tak jak powiedziales z ta pustka. Ale kolorki... super <3 Podoba mi sie tez ten efekt ee... "wystrzalu"? Nie wiem jak to nazwac, ale wiadomo chyba o co chodzi
Niby nie liczy sie praca tylko efekt, ale mowie - tutaj tez mi sie nie podoba:P Wolalbym cos lepszego zobaczyc;]
aLabsko napisał/a:
za pusto jest po prawej ale naprawde nie mialem zadnego pomyslu...
W takim wypadku najlepiej zostawic prace na dzien, na nastepny zobaczyc, moze cos samo wpadnie.. Jak nie - poczekac drugi, trzeci, ale nie za dlugo bo zapomnisz o czym jest xD. Uwierz mi, jak zostawisz na troche, to cos wpadnie samo do glowy. Na sile nigdy nie probuj nic robic. Ja niby nie jestem pro-grafikiem, ale uwierz mi w tej kwestii Pozdro ;]
No psoko jeszcze sprobuje tego No sam tez widze ze troche lepsze te ostatnie prace od pierwszych :] A Co z ramka jest nie tak to jaka powinna byc? ;>
Glupie jest to ze kazdy kto pisze praktycznie opisuje tylko ostatnia prace nawet jak dam 5 xD
A tu dalem inny render do wczesniejszej pracy dla mnie bardziej pasuje
To wrzucaj po 1 pracy:P Hehe beda oceniac i wtedy nastepna xD Co do ramki - powinna byc rowna! Albo tylko z bokow, albo gora i dol, albo na okolo taka sama.
Praca - OK, nie widzialem poprzedniej, ale tu faktycznie ten render pasuje ladnie. Tylko chyba pierwszy raz mowie, ze napis jest zbyt malo widoczny moze z 5-10% krycia wiecej zalatwiloby sprawe. Ale ja sie dzisiaj dowiedzialem, ze mam do d*** gust wiec moze on byc dobry a mi sie nie podobac^^
fajnie by bylo jakby to przejscie meidzy smudgiem a tlem bylo troche dluzsze , a render z gory przykytu moze jakims clipping mask ale jest ok 7/10 moge dac
No i to mi sie podoba:P I ja po prostu nie wchodze po 10x dziennie na forum ^^ A nie chce mi sie wszystkich w gore oceniac;p Ale tutaj wszystko OK;] ja nie mam zastrzezen;]
Ja tez na tej akurat nie mam a to rzadkie to mialo byc tak schludnie :] i poczatkowa wersja byla w ciemniejszych odcieniach i dla mnie tak ejst sporo lepiej dlatgeo dalem to