Poprzedni temat «» Następny temat
Tapetka do oceny
Autor Wiadomość
endrju_sdr 
User

Wysłany: 2008-01-09, 19:58   Tapetka do oceny

No wiec prosze o ocene tej tapetki (zaznaczam, ze nie jestem jakims swietnym grafikiem, wiec nie jest to moze dzielo sztuki, ale zawsze cos), przy okazji mozecie ocenic logo, ktore tez wykonalem sam (uzylem do tego kilku brushy a kilka elementow sam stworzylem):

Z gory dzieki za ocene ;]

erni007 
User
tagmaker

Wysłany: 2008-01-10, 10:31   

nawet fajna praca
wyostrz napis na dole na buydynkach
tye czaszki na dole nie pasuja i ogolnie jest ok 8/10

Alienkus 
User
Spam ProMaker

Szmal: 1000g4u
Wysłany: 2008-01-10, 15:00   

pracak spoxik. taka inna niz zwykle. nia pasi mi tylk oten zolty pasek z czaszkami :/ ale go chyba przykryje pasek "start" :D

xfox 
User

Wysłany: 2008-01-10, 15:49   

Alienkus napisał/a:
taka inna niz zwykle.

ladna. Jedno "ale", prekursorem nie jestes :P ... podobnego stylu graficznego uzywa MTV albo
4fun czy jakos tak ! Wszystkie reklamy sa robione w tym stylu ... co nie zmienia faktu, ze bardzo fajne. Tak jak ktos juz wspomnial, zolty pasek nie pasuje i szpeci prace ;)

Pozdrawiam MARCIN 8) :P

endrju_sdr 
User

Wysłany: 2008-01-10, 16:46   

Wielkie dzieki za ocenki (jednak mam nadzieje, ze beda kolejne), a co do tych czaszek to rzeczywiscie macie racje, nie pasuja za bardzo (moze jakby mialy inny kolor byloby lepiej...), ale mialy byc tak jakby metafora :D Chodzi o to, ze mialy przedstawic, ze na gorze miasto itd, a pod spodem czaszki, czyli podziemie i swiat pozaziemski, z jednej strony zywy swiat a z drugiej smierc ;] No ale to naprawde nie pasuje tutaj...

Alienkus napisał/a:
nia pasi mi tylk oten zolty pasek z czaszkami :/ ale go chyba przykryje pasek "start" :D

Po czesci jest przykryty ten pasek, ale niestety troszke widac i jednak szpeci to po czesci tapete, ktora i tak nie jest chyba najlepsza ;p

xfox 
User

Wysłany: 2008-01-10, 23:00   

endrju_sdr napisał/a: