Poprzedni temat «» Następny temat
Tapety By Kroniki
Autor Wiadomość
Kroniki
User

Wysłany: 2008-12-29, 23:03   Tapety By Kroniki

Prosze o oceny i wytykanie bledow.

Troche tego oceniania jest, ale tapetki robione w 2 dni tylko. Pozniej dodam nowe. Jestem nowicjuszem w Gimpie, wiec nie mowic mi skrotami jakimis niezrozumialymi.

Kazu 
Moderator

Wysłany: 2008-12-29, 23:24   

Wszystkie tapety bardzo fajne, ale mi do gustu przypadla ta z GTA 4.. chyba przez ta kobiete ;)

Robisz wszystkie tapety podobnym stylem, postaraj sie zrobic jakiegos minimaliza D:

Kroniki
User

Wysłany: 2008-12-29, 23:29   

Niedawno okielznalem Gimpa w sposob pozwalajacy tworzyc dosc dobrze wygladajace tapety, czy sygnatury, wiec za duzo jeszcze nie potrafie. Minimaliza postaram sie zrobic, ale musze do tego pare pedzli sciagnac : / Cos sie wymysli : )

crystaL 
User

Szmal: 5000g4u
Wysłany: 2008-12-29, 23:30   

wszystkie bardzo slabo wykonane... ale + za claymore'a :P

kolas 
User

Wysłany: 2008-12-30, 01:40   

Przydaloby sie jakies wyostrzenie tla, bo wszedzie takie zblurrowane :P Ogolnie widac, ze podobne style, po sciagnieciu brushy zrob jakas tapetke minimalistyczna (choc brushe niekoniecznie sa potrzebne w minimalistyce :P ), bo jestem ciekawy, jak ci to w GIMPie wyjdzie :)

Kroniki
User

Wysłany: 2008-12-30, 09:49   

To jest pierwsza tego rodzaju tapeta, ktora zrobilem i w dodatku nie wiem, czy to w ogole jest ta minimalistyka : /

Chyba za bardzo jaskrawa po prawej stronie?

zeniTh 
User

Wysłany: 2008-12-30, 10:07   

jak na tapete to to sie nie nadaje, zbyt szybkie przejscie od ciemnego do jasnego ...

crystaL 
User

Szmal: 5000g4u
Wysłany: 2008-12-30, 11:07   

tak to jest minimalizm tylko szkoda ze okropny ... zle dobrane kolory i twoj podpis w ogole nie pasuje

kolas 
User

Wysłany: 2008-12-30, 11:35